فرمانده سپاه کربلا:

آحاد مردم خواستار رعایت عفاف و حجاب در جامعه هستند / دشمن برای کمرنگ کردن باور‌های دینی و اعتقادی نسل جوان برنامه دارد

ساری-فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه آحاد مردم خواستار رعایت عفاف و حجاب در جامعه هستند، اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا نقش و اثرگذاری زن مسلمان در جامعه را مورد هدف قرار بدهد.
کد خبر: ۹۵۰۲۰۵۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

آحاد مردم خواستار عفاف و حجاب در جامعه هستند /

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری که شامگاه سه‌شنبه از مرکز صداوسیمای مازندران پخش شد، با اشاره به تبیین مسئله عفاف و حجاب گفت:دشمن با روش‌های مختلف در جنگ نرم که یکی از آن استحاله فرهنگی و نفوذ است، در تلاش برای اندلسی کردن و تضعیف باورهای اسلامی و دینی است.

سردار مسلمی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام افزود: افرادی به صورت نااگاهانه دست به اقدام کشف حجاب می‌زنند که این عده از پشت پرده سیاست دشمنان دراین مسئله خبر ندارند. این افراد که اندک هستند، بیشتر تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه قرار دارند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در تلاش است تا باور‌های دینی و اعتقادی را در بین  نسل جوان به ویژه نسل سوم وچهارم کمرنگ کند، و برای ان برنامه دارد،خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ شناختی باور‌ها و ادراک مردم را هدف قرار داده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه تعداد محدودی که به واسطه عدم شناخت سیاست دشمن به دنبال هنجارشکنی در مسئله عفاف و حجاب هستند، باید با برنامه‌های روشنگری آن‌ها را متوجه اهداف دشمن کرد، ادامه داد: کوتاهی درحوزه زیست بوم وکمک کاری برخی مسئولان در مسئله عفاف و حجاب از عوامل بروز برخی ناهنجاری‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری ازسخنان خود با تاکید بر اینکه آحاد مردم خواستار رعایت عفاف و حجاب در جامعه هستند، اضافه کرد: امروز در نظام خانواده زن و مادر یک نقش برجسته دارد و نظام اسلامی و اسلام زن را پایه و اساس یک خانواده بیان می‌کند، برای همین دشمن در تلاش است تا نقش واثرگذاری زن مسلمان در جامعه را مورد هدف قرار بدهد.

سردار مسلمی با بیان اینکه در قرآن به مسئله عفاف و حجاب تاکید شده است، افزود: زن مسلمان و زنی که در خانواده قرار دارد باید توجه داشته باشد که امروز دشمن او را که تاثیرگذارترین فرد جامعه اسلامی است، مورد هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه کربلا به انواع آسیب‌های اجتماعی  در نظام خانواده اشاره کرد و گفت:اگر نظام خانواده دارای اعتقادات و باور‌های دینی مستحکم باشد، دچار آسیب‌های اجتماعی نمی‌شود.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه شان و منزلت نظام خانواده به واسطه عفاف و حجاب زن مسلمان است، افزود:عفاف و حجاب تضمین کننده زندگی سالم است. اگر عفاف و حجاب در خانواده جاری باشد، بسیاری از مشکلات اجتماعی به وجود نخواهد آمد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه رسانه‌های استکباری دشمن با بزرگ نمایی در حال ناامیدی سازی مردم هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر تذکرات لسانی در مسئله عفاف و حجاب، برخورد‌های قانونی با اقدامات قاطعانه فراجا و مسئولان هم صورت رگفته است که در تعطیلات اخیر ودرحوزه گردشگری، ۲۵۰ واحد صنفی که قانون را در مسئله عفاف و حجاب رعایت نکردند پلمب شدند.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه ۲ هزار ۳۰۰ واحد صنفی در مسئله عدم رعایت قانون نظام صنفی  تذکرکتبی گرفتند، گفت: موارد قانونی با قاطعیت مسئولان در مازندران در حال اجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها